duminică, 5 iunie 2011

"Ce minuni am mai gasit astazi?" la Ocna de Fier

Astazi am fost la Ocna de Fier impreuna cu Geza si Horatiu, cumnatul meu. Am facut o mica "desfasurare" pe haldele de steril din zona. Caldura toropitoare n-a reusit sa ne descurajeze mai ales ca ne-am racorit binisor in paraul din zona in albia caruia am si cautat minuni ale naturii. Pentru cat am stat, vreo 3-4 ore am gasit cateva exponate frumusele( se putea si mai bine) de granati, hematit,limonit, magnetit,pirite, cuart, calcedonia in diferite combinatii:

























Bineinteles dupa ce am terminat cautarile am mers la Casa Gruescu unde am revazut valoroasele exponate ale lui nea` Costica dar si pe nea' Costica care se tine bine la venerabila varsta de 87 de ani abia impliniti( Apropos LA MULTI ANI NEA COSTICA).








In incinta casei Gruescu, Geza are si o vitrina proprie in care sunt expuse cateva exponate de pietre lustruite si microsculpturi ( pietrele sunt in preponderenta din zona Ocna de Fier si arata bestial):














Iata si alte cateva exponate de roci slefuite de Geza, saptamana trecuta, in diferite forme:

*jad













* gresie




* crisocol



*jasp




*microsculpturi Geza


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu