duminică, 4 decembrie 2011

Piramidele din Otelec...

Ieri am fost la Geza, la el acasa in Otelec, sa mai "construim" cate ceva. Ne pregatim pentro EXPO EXOTIC ce se desfasoara la Iulius Mall in Timisoara intre 12 si 15 Decembrie. Asa ca ne-am apucat sa alegem din obiectele pe care le-am inceput asta vara, am mai facut altele noi, cateva si de sezon, ca deh, vine iarna. De lucrat am lucrat mult si cu spor pentru ca nici nu ne-am dat seama cum s-a inserat. Am facut si cateva poze sa va aratam cate ceva din ce-am facut, dar nu tot :). Obiectele inca nu sunt finisate asa ca sa nu credeti ca raman asa, o sa le vedeti si in stare finisata, dar peste cateva zile.
Daca Piramidele din Gizeh n-au vrut sa vina la noi le-am adus noi simbolic la Otelec.
Mai multe veti vedea la EXPO sau pe blog dupa aceea.
Toate buna pana data viitoare.








2 comentarii:

  1. In prima poza e noaptea fotografiata noaptea,fara blitz?Ca nu se vede nimic.
    Astea-s prelucrari de viteza.Asa de umplutura,sa fie pe masa.In material dur n-aveti piramide?

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca nu dar sunt pe tapet, o sa mai vina surprize, avem noi grija, cu putin timp la indemana si ceva bani noi incercam sa facem lucruri cat mai frumoase si cat mai valoroase. Acum nu ca vreau sa ne laudam dar noi vom incerca sa facem arta nu glume. Dar cu putina rabdare si ceva banuti o sa vezi...:). Da prima este fara blitz, am cam intarziat nooi cu pozele ca nu ne-am dat seama ca se intunecase dar vroiam sa iasa altfel. In week end o sa fim pe faza si voi face fotografia cu ele finisate si sper sa prind si apusul in background.

    RăspundețiȘtergere