duminică, 8 aprilie 2012

Pofta buna la peste

      Acum cateva zile, Meleaca mi-a arata cam ce poate sa faca el cu pestele pe gratar, nestiind ca eu sunt un mare pofticios . 
      Drept urmare m-am gandit sa i-o intorc, cu toate ca astazi sunt Floriile si sigur are  si el la masa peste.
      N-am apelat la cunostintele mele de pescar, pentru ca uneori cel mai bun si cel mai sigur peste este ala din congelator, asa ca am apelat la congelator si am scos din rezerva de stat 2 pastravi curcubeu (de la pescarie) si prin metoda clasica, tigaie cu ulei incins, i-am transformat dupa cum se vede in fotografie:




Cu ocazia asta ii salut pe bunii mei prieteni Geza, Arthur si Ljuba care astazi sarbatoresc Invierea Domnului precum si pe Cristina,  Silviu si Meleaca carora le urez "Paste Fericit". Celor din urma si voua, la fel va urez, dar si "Pofta buna la peste". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu