marți, 17 aprilie 2012

Zoisit?

In primul rand: "Hristos A Inviat!!"

      Anul asta de Pasti am avut parte de o vreme superba cu ploi, de aceea am petrecut majoritatea timpului acasa.
        Insa intr-o pauza dintre ploi am iesit un pic la plimbare prin oras si ce sa vezi, dintr-o gramada de pietris mi-au atras atentia niste pietre, fiind ude de la ploaie, culoarea lor era destul de evidenta. La o scurta analiza am dedus eu ca ar fi zoisit, avand in vedere culoarea, duritatea si clivajul. Am apelat insa si la un site, pentru determinarea lui asa ca astept inca "rezultatul".
        Provenienta lor inca este neclara dar se pare ca este din imprejurimi, mai sap :)).
        Iata si fotografiile:





Toate buna pana data viitoare.

PS: In weekend facem iesire mare la Ocna de Fier. Sambata la ora 10:00 la Gruiescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu